Wednesday, November 4, 2009

KEnangan BErsama MENtari!!!

Salam... sedih,sayu gak hati ini.. bila nak meninggalkan kawan2 yang ada kat sini... tapi nak wat cm mana?? tempat yang selama nie aku mencari sumber kewangan dah nak tukar management... entah bila dapat bersua kembali... ni la gambar last day kiterorg warga2 mentari??                              -->> nie gambar my best ofismate, (Otak Giler2).. hahahahha!!


                                       --->> nie yang selalu dok lepak2... hehehe




-->> 1/3 from MFPSB staff

haaa... camna okies tak... kiterorg sumer memg macm satu family... memerlukan antara satu sama lain.. tak kire darjat rendah @ tinggi... tapi nak wat camne.. dah tak der rezeki kan!!!

                         ----------------------------------------------

lepas habis makan kat TEMASYA.. kiterorg buat plan main bowling kat USJ SUMMIT.. main 3 game.. hehehehe.. tapi dengan keadaan yang biasa aku la yang paling last.. hahaha.... tapi aku sengaja jerk main bagi kalah.. tak nak diorg menangis tertonggeng2.. hehehee...(padahal aku bukan reti main bowling pon, asyik masook longkang jerk..hahaaha)... sebelom balik tu kiterorg ssempat la posing maut yang terakhir... biler lagi la dapat jumpa kawan2 MFPSB.. mintak2 masa kenduri kawin aku bulan 12/2009 nie diaorg datang la... hehehhe...

--->> budak paling depan nie, budak purchasing.. nama nyer zaidi.. sesaper nak berkenalan bagi la tahu.. aku boleh tolong(che-wah macm ejen mencari jodoh plak)... yang belah kiri(gurl) tu aku.. comey kan, susah nak dapat budak secomey aku..hehhee.. masih single lagi.. hahaha.. nak berkenalan pon boleh lagi.. hehehe.. yang atas sekali tu badrul, tunang aku..(ni aku dah cop dulu, so tak leh la nak tackle yerk, cube next kelahiran..hehehe) yang sebelah kanan(gurl yang gambar atas sekali dulu...) tu bos aku, ehh!! silap x-bos aku.. halimaton shaida panggil kak.ida... masih avaiable lagi.. tapi anak dah 2... sesaper berani mati tackle la bos aku.. aku tabik la kalo dapat, tapi kena berdepan dengan husband dia dulu la.. hahhaha... okies.. yang gurl kat bawah tu nama dia sa'adih anak en.sanip.. panggil kak.diah.. haaa.. nie dah tak leh tackle.. sebb dia dah ada yang punyer...

So tu jek aku nak citer.. SEkian, Wa'salam...

1 comment:

Unknown said...

eh..mcm kenai ja budak tgh kat gambo 1st tuh....tu Shai...