Friday, June 4, 2010

ERm.. NAk bersalin dekat Hosp MAna nie???

SAlam.. huhu... umur kandungan ku hampir mencecah 6bulan.. dan skunk tgh berpikir kat mana nak bersalin... sama ada swasta or kerajaan... Dulu aku pikir nak beranak dkt kerajaan, save duit skit... lagi pon kalo aku bersalin dekat PPUM, husband tak boleh tgk. Better aku g HKL, Husband boleh tgk... But my MuMMy, nak suh bersalin dekat PPUM... Kalo dekat PPUM kos Bersalin HAmpir mencecah Rm1+++... Kalo kerajaan baru RM1++, tu pon kalo sampai...
BAru2 nie, ada Kawan hubby aku masok Hosp Sg.BUloh for bersalin, So hubby asyik dok suruh masok Hosp Sg.buloh pulak... Ishk, dah tak tau nak masok kat mana?? byk sgt pilihan...
dan baru beberapa hari yg lepas, kawan my dad masok hosp untuk pembedahan rahim dekat Hosp. Putrajaya.. And my Mummy Sibuk Nak suh aku g HOsp Putrajaya... DIa dah g servey2 tempat kAt situ.. dia ckp "along nanti ko bersalin dekat HOsp putrajaya la"... huhu.. so aku ada 3 tempat nak pilih.. agak2 mana yang better for me... Bagi aku malas nak pilih tempat bersalin.. mana dan aku suh jerk hubby aku hantar.. hahhaa... malas nak booked dulu.. hehhe.. datg terus masok jerk... bukan kalo dah dtg hosp time tgh nak bersalin doktor tak kasi masok kan..!! hahaha....

No comments: