Monday, March 14, 2011

TRIP TO PULAU PANGKOR WITH MY FAMILY...

Assalamualaikum semua.. lama sudah tidak ku update my blog.. thanks to all my blog friend kerana support saya dari belakang...
saya ingin berkonsi cerita mengenai trip saya ke pulau pangkor,perak.. hehehe..
saya pergi bersama2 dengan family saya iaitu ibu n bapa saya, adik-beradik saya, adik ipar saya, mak mertua saya, suami n juga anak saya...
ini adalah kali pertama saya bercuti bersama dgn suami n anak tercinta saya... dan jugak ini pengalaman paling bermakna pada saya dan family... di dini akan saya upload gambar2 saya...

---->ni adalah suami n anak tercinta

--->qayyum,saya,diana n adik ketiga saya,ieja...

---->ibu mertua,tasya,saya,qayyum n yoi...

----->adik ipar,eddy,ieda,tasya,me n yoi


it me n hubby.. teringat saat2 manis masa time muda2 dulu..hahahhaha

okies la..aku dah upload gambar for tatapan my friendss... next time aku citer lagik about my life..hehehe.. adiosssaaa.. salam semua..

No comments: