Wednesday, April 9, 2014

happy besday to my hubby...heheheh

hari ni hari yg paling bermakna buat aku n familyku... heheh.. 07hb april 2011,hari khamis...
1)anakku genap 7bulan..
2)hari ni adalah hari kelahiran suami tercinta, ke-28
3)hari ni aku dapat interview
4)asb aku dapat duit Rm+++.00
hehhehe.. hari adalah luck utk aku..hahhaha
bermula la kisah aku satu hari ini...
pagi2 aku bangun untuk bersiap sedia untuk pergi temuduga di Emprior'S Kitchen Sdn Bhd. Company tu adalah salah satu anak syarikat Old Town White Coffee... Temuduga ku start pada pukul 10 am... Temuduga aku berjalan dengan lancarnye... Habis sahaja temudaga aku n hubby pergi ke maybank untk updated my acc book maybank n my asb... Syukur alhamdullillah, acc asb yg mulanye ada rm60.++ telah bertambah ke RM+++.++... Itu adalah rezeki anak aku, MQD(qayyum)... Seronok tak terhingga.. saya pon mengeluarkan sedikit duit dari acc asb utk menyambut hari kelahiran suami.. kami bercadang utk makan di kenny reoger di ioi... saya pon balik ke rumah utk mengambil anak di rumah my mother in law... kemudian kami singgah di rumah my x-bos.. dan meneruskan perjalanan ke ioi bersama dgn my x-bos..
di sini saya upload sedikit gambar semasa celebration itu..hehhe...

No comments: