Thursday, July 8, 2010

PEnatnyer berjalan-jaLAn di i-City SHah ALam...


SAlam... HAri Khamis mAlam JUmaat aku n Adik2KU pEgi ker i--CIty Shah ALam... SAjer JErk JAlan2 tgk LAmpu.. Sumer ORG dah g KECUALI Aku n adik2ku.. KEbetulan suami ku TAk jadik g OUtstation di terengganu.. SO aku pon amik PEluang...

MEmg CAntik Sekali permandangan di sana, TApi aku tak jalan Habis la.. Sebb tak lArat la nak BErjalan jauh2... ishk, takot terberanak jerk dekat sana... hahhaa.. apa2 pon enjoy la picture aku tangkap nie... Pesanan kepada sesiap yang tak g ker i--city lagi... dijemput la dtg bersama-sama dgn family... elok la... dari terperap dok umah...lagi pon tak kena bayar paper pon... just parking kater jerk kena bayar... pada hari isnin-jumaat kena RM1.oo dan pada sabtu n ahad kena RM2.oo


With my lovely HUbby, BAdrul Abrahim....









ok la.. enjoy the PICture.. bye..!! 

salam 1 MAlaysia...

No comments: