Sunday, July 25, 2010

Sale In JUly 2010!!!!!

Hai, salam to all my friends.... sekarang usia kandungan ku hampir mencecah 7 bulan... tak sabar rasa nyer nak menyambut kedatangan keluarga baru kami.... hehhehe... agaknyer apa jantina anak kami... ingat nak g scan... tp my hubby ckp biaq la, anak apa pon dia tak kesah.. janji baby kuaq dgn selamat... heheheh.. tu la kaum adam... kaum hawa ni bukan je semata2 nak tgk jantina, tapi sebenarnyer nak beli brg baby tak tau nak beli barg baby warna apa.. kang beli warna pink tak kena plak dgn baby boy, tp beli warna blue, tak kena plak ng baby boy...ishkkk...ishk... susah... susahhh....

semlm me n my hubby g JUSCO sunway pyramid... dgn usha, punyer usha... kami pon pakat2 beli bouncher baby.. warna coklat + blue,,, harga sebelom SALE RM119 tp after diskaun 20% dapat la RM95.20.... my hubby berkenan plak ng stroller sweet cherry warna merah.. harga RM2++ tp bila tyer kat staff jusco.. dia ckp tak der stock.. hanye ada satu jerk tu pon yang ada kat depan,, pastu akak tu ckp tggu la new month.. stock baru sampai... kami pon beli bouncher jerk...
p/s: bentok dia mcm nie la... tp colour jerk lain.. hehhehe

dan aku pon dah beli set bersalin + pati ikan haruan... aku beli online, tak sangka plak akak yg jual tu duduk dekat ng umah aku.. penat jerk bermsg n beremail.. kang seng kalo jumpa depan2.. hahahah.. aku beli set bersalin WARISAN AFIAT BERHERBA... mak mertua aku yang rekemen..


buat masa nie tu jerk la aku beli.. tp comingg soon ada sale in August.. time tu aku borong habis sumer barg2 baby.. heheh.. okey la.. aku chow cin chow dulu yerk.. byEE.. Salam...

No comments: